2012-04-10

Om att sminka en gammal, grinig gubbe

Fick ett underbart mail idag. Beautynista vill gärna starta ett samarbete med mig som gillar att sminka mig och göra tutorials.

"Enkelt förklarat; du sminkar dig, gör håruppsättningar eller nailart. Du filmar det och skickar det till oss och vi redigerar det till en kort bra film".

Kanon! Man lovar att jag inte binder mig till något utan deltar när jag själv har lust. Hälsningar kommer från Tess, Cherie och Tony.

Jag kan ge mig fan på att Tess har botox i överläppen och ser ut som hon just hoppade ut ur den där tv-serien från LA, Cherie har antagligen bröstförstoringar och Tony, ja det fattar ni, är ju bög så det bara skriker om det.

Alltså, jag är en gammal, grinig gubbe, 61 bast och jag sminkar mig inte! Men fan vet om jag inte skulle prova på det, filma eländet och skicka det till Beautynista.

Hahaha...

1 kommentar:

  1. Underbart mail och inlägg! Tycker att du ska skicka in en film så kanske de lär sig att spam inte lönar sig..
    Sen måste man ju bara älska ironin i att Johanna väljer att göra en reklamkommentar till just det här inlägget.

    SvaraRadera