2013-04-26

Lustig vecka med hot från öst och huliganer

Jäkla lustig vecka det varit. Statsministern har gett sig in i debatten om huliganers hot mot tränare, ryssar har fladdrat med vingarna över Östersjön, Transport strejkade i knappt en timma, Nordkorea har somnat och fläskkött har hittats i dito kebab.

Jag är skeptisk. Reinfeldt gillar ju Djurgården, det svenska försvaret ignorerar ryska vingar, lastbilschaffisarna får höjd lön och muslimerna får vad de tål - nämligen griskött. Alla (inte Allah!) får det de är förtjänta av.

Utom Djurgårdens tränare. Å andra sidan tycker jag han kunde ha stått upp och varit tuff. Jag hade aldrig vikt ned mig för huliganers hot. Jag har iofs aldrig blivit hotad av dom, men de vet att de aldrig överlevt ett hot mot mig, min blogg, min integritet och annat snaskigt och snuskigt,

Never!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar